Szukaj


drukuj pdf

Problem z połączeniem w Outlook?



Opis przewodnika

W tym przewodniku znajduje sie opis różnych testów jakie należy wykonać kiedy wystąpią problemy z konfiguracją konta Exchange w programie Outlook.

W pierwszej kolejności należy zapoznać się z przewodnikiem Konfiguracja Outlook.

Można również sprawdzić czy Exchange jest skonfigurowany prawidłowo (cf Diagnostyka Exchange).

Sprawdzenie firmowego Exchange (Firma lub Reseller)



Najpier należy upewnić się, że w panelu manager Exchange nie wyświetlają się żadne błędy. Jeżeli pojawiają się jakieś błędy, proszę zapoznać się z przewodnikiem Diagnostyka Exchange.

Podłączenie do OWA

Najpierw należy spróbować połączyć się z kontem poprzez OWA dostępne pod adresem URL zdefiniowanym podczas instalacji Exchange. Informacja ta jest dostepna w manager v5 w części "Exchange Posumowanie".

Jeżeli połączenie nie może być nawiązane, należy skontaktować się z naszą Pomocą techniczną


Test połączenia z serwerem Exchange

Jeżeli połączenie przez OWA nawiązywane jest prawidłowo, należy przeprowadzić test połączenia Exchange.

Jeżeli połączenie nie jest prawidłowo nawiązywane, należy skontaktować się z naszą Pomocą techniczną i przesłać wynik diagnostyki przeprowadzonej na stronie testowej (kopiuj/wklej).


Konfiguracja Outlook

  • Proszę zapoznać się z przewodnikiem Konfiguracja Outlook

  • Proszę upewnić się, że podawany adres email i hasło są prawidłowe.

  • Jeżeli używany jest Outlook 2007, proszę zainstalować poprawkę, która umozliwia automatyczne wykrywanie programu Exchange.

  • Proszę również podczas próby konfiguracji konta wyłączyć program antywirusowy.

  • Można rónwież utworzyć nowy profil w programie Outlook poprzez Panel Zarządzania, poczta i nowy profil

    Tam należy wybrać opcję Wyświetl profile

    następnie kliknąć "Dodaj...". Otworzy się wtedy okno tworzenia nowego profilu. Po zatwierdzeniu, otworzy się okno pozwalające utworzyć nowe konto.

  • Jeżeli masz inny adres email (przykład poniżej)

    należy użyć loginu support podczas konfiguracji lub jeżeli korzystasz z konta resseler Exchange support@config-support.com.

  • Należy również sprawdzić licencję przypisaną do danego adresu. jeżeli jest to podstawowa licencja, autokonfiguracja nie zadziała.

  • Zarejestrowane już wcześniej konta Exchange mogą również stanowić problem. W takiej sytuacji należy wykonać następujące czynności: W linii poleceń Windows proszę wykonać polecenie:

    rundll32.exe keymgr.dll, KRShowKeyMgr

    Otworzy się nastepujące okno i będzie można usunąc stare konta: