Szukaj


drukuj pdf Polish
Inne pytania dotyczące konta 60free

1. Czy planujecie wprowadzenie opłat za konto/umieszczenie reklam itp.?

Nie - serwis 60free powstał z myślą jako część reklamy firmy OVH. Nie planujemy wprowadzenia jakiegokolwiek sposobu zarabiania na nim (oprócz reklamy jaką on sam stanowi).

2. Moje konto zostało zablokowane. Co mam teraz zrobić?

Konta najczęściej są blokowane jeżeli istnieje podejrzenie, że autor/właściciel konta nie posiada praw autorskich do danych na nim zawartych. Jeżeli dojdzie do zablokowania konta, prosimy o niezwłoczny kontakt na adres pomoc[at]ovh.pl. Jeżeli sytuacja nie będzie wyjaśniona w przeciągu 7 dni, konto zostanie usunięte.

3. Moja strona/skrypty nie działają tak jak powinne. Czy administrator mógłby zobaczyć co jest nie tak?

Oczywiście, że by mógł, ale najprawdopodobniej tego nie zrobi. Przeważnie nie ingerujemy w zawartość strony na poprawnie działającym koncie. Jeżeli masz problemy ze skryptami - zapraszamy na forum. Być może ktoś wcześniej zetknął się z podobnym problemem i ma gotowe rozwiązanie.

4. Chciałbym usunąć konto. Jak mam to zrobić?

Należy zalogować się do managera v3 i skorzystać z procedury Zamknięcia konta na serwerze wirtualnym. Procedurę wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać pocztą bądź faksem do OVH. Numer faksu: 0717860701.

5. Przez przypadek skasowałem potrzebny plik, katalog ('/www', 'index.html'), co mam zrobić?

Wystarczy założyć dany plik, katalog przez FTP.

6. Czy usługa 60free obsługuje hotlinkowanie?

Nie. Zgodnie z regulaminem 60free, odnośniki do zasobów należy umieszczać WYŁĄCZNIE w ramach serwisu 60free.

7. Czy na serwer 60free można wrzucać pliki muzyczne?

Można, o ile mamy do nich prawa autorskie.