Szukaj


drukuj pdf
Jak można się z nami skontaktować


E-mail

Aby skontaktować się z pomocą techniczną, wyślij wiadomość na adres pomoc@ovh.pl

Aby otrzymać szybką odpowiedź:

  • Temat

Wpisz krótki temat, określający twój problem, np.:
Temat: ftp odrzuca mój login


Temat: nie mogę połączyć się ze stroną


Temat: wymazana przez pomyłkę baza sql



  • Treść wiadomości

Zmieść się w 3-4 wierszach: ważne, żeby podać kluczowe informacje o swojej usłudze; Nazwę serwera, Identyfikator klienta, rodzaj problemu, błędu...
Najlepiej wstawić pełną informację o błędzie, jaki otrzymujesz.

Przykłady:

'Mam błędy wykonania mojego skryptu php, jaki znalazłem na' http://monsite/test.php. 'Błąd jest następujący:' [...], 'czy możecie mi pomóc?'


'Rozpocząłem transfer mojej domeny mojadomena.com i nie wiem, co trzeba zrobić teraz, czy możecie mi pomóc ?'


  • Najważniejsze informacje
Nie zapomnij podać nam następujących informacji (w zależności od pytania) :
- nazwa Twojej domeny,
- Twoja strona,
- Twoja oferta w naszej firmie,
- Twój login,
- Twoje serwery dedykowane,
- link do strony, która nie działa,
- jeżeli masz problem z połączeniem, podaj nazwę Twojego dostawcy internetu oraz Twój adres ip.

Uwaga: Nigdy nie wysyłaj haseł
- Nie zapomnij o wiadomości o wystąpieniu błędu

Przykład:

'Na moim dedykowanym serwerze o nazwie XXX, kiedy uruchamiam bind za pomocą komendy: /etc/rc.d/init.d/named restart otrzymuję następującą wiadomość o wystąpieniu błędu:' [...]


'Kiedy łączę się z moją stroną mojadomena.com przez nastepujący link: http://monsite/cgi-bin/test.cgi, otrzymuje wiadomość o wystapieniu błędu, możecie mi pomóc?'


  • Nieprawidłowe wiadomości:

'Mam stronę, na ktorej publikuję wyniki moich badań. Wielu gości zostawia dla mnie wiadomości w moim formularzu on-line, a on nie działa. Gdzie indziej działa, ale nie u was, dlaczego?'


W powyższym mailu brakuje:
- nazwy usługi hostingowej,
- loginu,
- linka do formularza
- zamiast przesłania komunikatu błędu użytkownik napisał "nie działa"

W tej sytuacji bardzo trudno udzielić odpowiedzi.


Liczby
Codziennie odpowiadamy średnio na 600-700 e-maili. Średni czas odpowiedzi wynosi 12 godzin. Natomiast maksymalny czas odpowiedzi w przypadku złego opisania problemu albo skomplikowanego problemu to 4-5 dni.

Telefon

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta: __0717860700_

  • Dział handlowy: 0717860787

  • Dział techniczny: 0717860786

  • Fax: 0717860701

Zanim zadzwonisz, zbierz wszystkie informacje mogące skrócić rozmowę telefoniczną (numer zamówienia, nazwę domeny, nazwę serwera (jeżeli jest to serwer dedykowany), Nic handle (numer identyfikacyjny kienta)). Jeżeli problem nie może być szybko rozwiązany telefonicznie, pracownicy działu obsługi klienta zapiszą te informacje i odpowiedzą w momencie rozwiązania problemu.