Szukaj


drukuj pdf
Wszystko o NIC handle - Identyfikatorze Klienta

Do czego służy NIC handle ?
NIC (Numer Identyfikacyjny Klienta) to Twój osobisty identyfikator, który pozwala na:
  • składanie zamówienia w panelu administracyjnym Manager bez potrzeby wprowadzania wszystkich danych przy każdym zamówieniu,
  • szybką identyfikację w przypadku kontaktu telefonicznego z serwisem, jak również ułatwione i przyspieszone rozwiązanie Twojego problemu,
  • łatwe zarządzanie wszystkimi Twoimi usługami w panelu administracyjnym.

Jak utworzyć NIC handle ?
Identyfikator Klienta możesz utworzyć na tej stronie. Wyświetli się formularz on-line. Wprowadź swoje dane, pamiętając o wskazaniu aktualnego adresu email .
Uwaga: wprowadź zewnętrzny adres email (nie związany z Twoją domeną). Dzięki temu unikniesz problemów w przypadku kłopotów z Twoją domeną.

Po wypełnieniu formularza otrzymasz e-mail z hasłem. Zachowaj koniecznie Twój NIC handle i przypisane do niego hasło.

Dlaczego 4 rodzaje Identyfikatorów Klienta ?
NIC Proprio ( Właściciela)
Wskazuje na właściciela usługi. Nie ma on dostępu do Managera. Jego dane są niezbędne do procedur administracyjnych.
NIC Administracyjny
Zajmuje się sprawami administracyjnymi związanymi z domeną. Może modyfikować wszystkie inne kontakty za wyjątkiem imienia i nazwiska NIC-a Proprio. To ten kontakt otrzymuje wiadomości dotyczące odnawiania usług. NIC Administracyjny może również zajmować się sprawami technicznymi dotyczącymi domeny.
NIC Techniczny
Zajmuje się sprawami technicznymi dotyczącymi domeny. Może również modyfikować NIC Księgowy.
NIC Księgowy
Tylko ten NIC ma dostęp do informacji, które są związane z płatnościami.

Aktualizacja danych przypisanych do NIC handle
Pamiętaj o tym, aby dane przypisane do Twojego Identyfikatora Klienta były zawsze aktualne: AktualizacjaDanychOsobowych.

Zapomniałem hasła

Jeżeli nie pamiętasz hasła przypisanego do Identyfikatora Klienta, skorzystaj z tego przewodnika:OdzyskanieHaslaNic