Szukaj


drukuj pdf
OVH Email Gateway

Wprowadzenie

Dystrybucja OVH Email Gateway jest przygotowana do zarządzania filtrami antywirusowymi i antyspamowymi. Rozwiązanie jest proponowane dla CentOS 5.3 z interfejsem do zarządzania dla administratora i użytkowników.


Kwarantanna i powiadomienia

Wstęp

Zarządzanie kwarantanną odbywa się lokalnie na serwerze i jest dostępne wyłącznie dla administratora OEG i właścicieli danych kont.

Tworzenie

Aby aktywować kwarantannę, należy kolejno:
  • wybrać Quarantaine podczas konfiguracji filtrów antyspamowych,
  • wybrać Nouveau w menu rozwijanym,
  • wprowadzić parametry dostępu do kwarantanny (login i hasło).



  • Kliknąć na "Appliquer".
  • Przekazać parametry dostępu do kwarantanny właścicielowi konta.

Weryfikacja

Aby móc zarządzać kwarantanną, należy kolejno:



Uwaga: Użytkownik będzie mógł w każdej chwili zmienić hasło w menu "Login->Change Password"

Powiadomienia

'Raporty z kwarantanny' mają za zadanie powiadomienie właściciela o wiadomościach klasyfikowanych 'jako spam' lub 'probably spam'. Raporty są wysyłane w emailu. Dzięki temu można mieć wgląd w korespondencję, bez ryzyka odebrania niechcianej poczty.

Aby mieć dostęp do opcji konfiguracyjnych, należy przejść do "quarantaine" i wybrać "Options de la quarantaine".



Masz do wyboru następujące opcje konfiguracyjne:

- Etat du systeme de rapports: Włączenie/wyłączenie raportów z kwarantanny.
- Afficher dans le rapport les x derniers mails : Email wyświetla x ostatnich wiadomości w kwarantannie.
- Périodicité de la notification -> x dni : Email będzie wysyłany o 8H00 każdego dnia x dni.
- Adresse de rapports de quarantaine : Adres osoby, która będzie otrzymywać powiadomienia.



Inne przewodniki:
  • OEGDodajDomene :: Jak dodać domenę do licencji antyspam/antywirus?



  • OEGStat :: Statytsyki serwera antyspam/antywirus