Szukaj


drukuj pdf Polish
Obsługa konta 60free


1. Czy OVH pomoże mi przenieść konto z 60free do usługi płatnej?

Niestety aktualnie nie mamy gotowych procedur przenoszenia konta z 60free do jednej z usług płatnych OVH. Na szczęście nie jest to bardzo skomplikowana operacja. Jeżeli będzie większe zapotrzebowanie na tego typu operacje to pomyślimy nad zautomatyzowaniem tego procesu.

2. Czy mogę korzystać z aliasów url innych firm do konta 60free?

Tak, o ile konto pod adresem *.ovh.org będzie również funkcjonalne.

3. Nie mogę zalogować się na FTP, ani zmienić swoich danych!

Proszę sprawdzić dane do logowania z FTP. Można również zgłosić ten fakt na pomoc[at]ovh.pl.

4. W jaki sposób mogę zarządzać kontem w serwisie 60free?

Administrowanie konta odbywa się za pomocą managera v3: http://www.ovh.pl/managerv3/ oraz panelu phpmyadmin: http://NAZWA_KONTA.ovh.org/phpmyadmin/

5. Czy mogę zmienić swoje dane, które podałem podczas rejestracji, ponieważ pomyliłem się?

Tak. Można to zrobić w Managerze.