Szukaj


drukuj pdf
Realizacja usług płatnych

Są różne rodzaje realizacji zamówienia w OVH, w zależności od tego, jaką usługę wybrałeś: płatną, czy darmową.

Zamówienie usług płatnych jest realizowane na 2 sposoby, w zależności od rodzaju płatności. Aby opłacić fakturę, masz 2 możliwości:

  • płatność kartą bankową (płatności online), co umożliwia natychmiastową realizację zamówienia (czas zakończenia realizacji zamówienia - wystawienie faktury Vat to 7 dni)

  • płatność przelewem, wówczas zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu przelewu (faktura Vat w dniu zaksięgowania wpłaty). W tytule przelewu należy podać numer zamówienia
KONTO BANKOWE: BRE BANK S.A
  • Numer konta: 75 1140 1140 0000 2151 6000 1002
  • Właściciel konta: OVH Sp. z o.o.


Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego aktywowaniem. Dana usługa jest dostępna po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie. Wszystkie kody dostępu są wysyłane do właściciela po opłaceniu usługi i jej aktywacji. Więcej informacji na ten temat znajduje się w regulaminach dzierżawy dostępnych na naszej stronie.

Aby dowiedzieć się, jak złożyć zamówienie, zapoznaj się z informacjami zawartymi w tym przewodniku: ZamawianieUslugi

'Pamiętaj, że dopiero po realizacji zamówienia uzyskujesz pełny dostęp do swojej usługi. Wszelkie kody dostępu do danej usługi są wysyłane na adres email przypisany do danego Identyfikatora Klienta.'