Szukaj


drukuj pdf
Problemy związane ze spamem

  • Otrzmałem spam z serwera OVH. Co mogę zrobić?

W takiej sytuacji wyślij wiadomość na abuse@ovh.net z nagłówkiem spamu, który otrzymałeś. Dzięki temu będziemy mogli zablokować niechcianą pocztę. Nie hostujemy kont, z których wysyłany jest spam.


  • Jestem użytkownikiem OVH i otrzymałem spam. Czy możecie coś zrobić?

Jeżeli większa ilość użytkowników otrzymuje wielokrotnie dany spam, możemy wprowadzić odpowiednie filtry. Możesz skontaktować się z dostawcą serwerów, z których wychodzi spam, wysyłając wiadomość na 'abuse'. Oto przykładowy nagłówek spamu:

Return-Path: mou90@std.kobe-u.ac.jp
Received: from vbugmail.vbug.com (62.232.97.108)
by ns1.ovh.net (8.9.3/8.9.3) with ESMTP id KAA30646
for ovh@ovh.net; Fri, 14 Jul 2000 10:32:19 +0200
Date: Fri, 14 Jul 2000 10:32:19 +0200
Received: from 867ynn68 (63.29.27.195) by vbugmail.vbug.com (Worldmail 1.3.167);
14 Jul 2000 09:26:27 +0100
To: mou90@std.kobe-u.ac.jp
From: mou90@std.kobe-u.ac.jp (Sam)
Comments: Authenticated sender is
Subject: Confidentiality Assured !
Message-Id: 200007141433LAA20212@nbnhjmkg2s.vbug.com
X-UIDL: 519ccd0d85ee8db969664a0b4cda862d


W tym przypadku wystarczy przesłać nagłówek wiadomości do: