Szukaj


drukuj pdf
Problemy z domenami
Zmiana hasła przypisanego do NIC handle
  • Zmiana hasła przypisanego do NIC handle

Jeżeli nie pamiętasz hasła do swojego Identyfikatora Klienta, wykonaj następujące czynności:

1. Wejdż na stronę główną Manager v3:



2. Następnie kliknij na pytanie: Zgubiłeś hasło?

3. I skorzystaj z pierwszego z formularzy



4. Wystarczy wpisać swój NIC-handle i kliknąć na 'Znajdz moje hasło'



5. Po kilku minutach otrzymasz email. Znajdziesz w nim link, na który trzeba kliknąć.

Jeżeli chcesz zmienić hasło przypisane do Twojego NIC handle, wykonaj kolejno:
- Zaloguj się do Managera v3:


- Następnie kliknij na ikonkę 'Moje parametry', 'Hasło'

- Wpisz swoje hasło, powtórz i 'Zatwierdz'.



Po wykonaniu tej operacji, stworzone przez Ciebie hasło zostanie uaktywnione.
Otrzymasz następujący komunikat: Operacja zakończyła się pomyślnie! Zmiana będzie wzięta pod uwagę za kilka minut.

Zmiana adresu email dla NIC handle: proprio, tech, billing, admin
Oto strona, na której znajdziesz dokument w formacie pdf, który następnie należy
wydrukować i wysłać wraz z wszystkimi potrzebnymi załącznikami: https://www.ovh.pl/cgi-bin/pl/procedure/procedureChangeEmail.cgi

Jak odzyskać www?
Jeśli Twoja domena została zainstalowana mniej niż 48 godzin temu, propagacja DNS nie jest jeszcze kompletna. Może sie zdarzyć, że będziesz mógł wejść na domenę bez www,natomiast nie z www. Trzeba wtedy po prostu poczekać, aby pola DNS ponownie się załadowały i rozpropagowały w internecie. Nie możemy tego przyśpieszyć.

Jeśli mimo wszystko www wciąż nie działa, może to oznaczać, że konfiguracja dns nie jest prawidłowa.
Jeśli korzystasz z DNS w OVH, wówczas rozwiązanie tego problemu jest bardzo łatwe. Musisz utworzyć w managerze następujące pole CNAME : www.twojadomena CNAME twojadomena. Skorzystaj z tego przewodnika: PoleCNAME

Jak odzyskać pole A?
Aby uaktywnić ponownie pole A, skorzystaj z tego przewodnika: PoleA
Wybierz właściwe IP:
domena => 213.186.33.5
mailplan => 213.186.33.3
20GP => 213.186.33.24
60GP => 213.186.33.19
240GP => 213.186.33.40
240Plan/Pack => 213.186.33.4
720Plan/Pack => 213.186.33.16
Mediaplan => 213.186.33.17
XXPlan/Pack => 213.186.33.18


Jak zainstalować domenę na Serwerze Dedykowanym?

Skorzystaj z tego przewodnika: InstalacjaDomenyNaDedykowanym

Jak utworzyć subdomenę?
Skorzystaj z tego przewodnika: Subdomena

Jak utworzyć przekierowanie?
Skorzystaj z tego przewodnika: DarmowePrzekierowanie

Jak przekierować adresy email za pomocą mojej domeny ?
Jeśli masz tylko domenę, możesz tworzyć przekierowania email. Aby utworzyć adres email, zaloguj się do Managera, wybierz sekcję 'Domeny&DNS' , następnie 'Strefa DNS' ,
Usuń istniejące pole MX i utwórz następujące:
.nazwadomeny MX redirect.ovh.net

Utworzenie tego pola trwa 24 godziny.
Następnie utwórz przekierowanie email, np. : xxx@nazwadomeny na xxx@yyyy.com
Aby uzyskać więcej informacji: UtworzeniePrzekierowania

Korzystanie z opcji Multi-domena
Opcja ta pozwala na przyłączenie kilku domen do jednej oferty hostingowej i utworzenie osobnego serwisu dla każdej ze stron. Oto przewodnik dotyczący aktywacji tej funkcji :Multidomena

Dlaczego moja domena nie jest widoczna w Managerze?
Jest kilka możliwych powodów :
  • Twoja domena jest zarejestrowana u innego registrara. W tym wypadku nie pojawi się ona w rubryce 'Domeny'. Twoja domena musi mieć DNS'y OVH.
  • Twoja domena nie została jeszcze utworzona. Jeśli zapłaciłeś już za swoją domenę, powinna pojawić się ona w Managerze po 1/2 dnia.
  • Używasz nieprawidłowego NIC handle. Możesz odzyskać informacje dotyczące Twojego konta, wpisując adres e-mail w formularzu 'Zgubiłeś hasło? Znajdż mój NIC'. Musisz podać ten adres email, który jest przypisany do Twojego NIC handle.

Nie mogę sprawdzić statystyk
Aby mieć dostęp do statystyk, należy wprowadzić NIC handle ( Identyfikator Klienta) i przypisane do niego hasło. Pamiętaj, że dopiero po kilku dniach od aktywacji hostingu masz dostęp do swoich satystyk.