Szukaj


drukuj pdf
Jak zamówić usługi w OVH?

Składanie zamówienia

6 etapów zamówienia:

Etap 1. Weryfikacja domeny


Na naszej stronie głównej wybierz nazwę domeny, którą chcesz zamówić i kliknij na ikonęKoszyka. Pojawi się informacja o dostępnych domenach z różnymi rozszerzeniami (np.: .net, .info, .com.pl, etc), dla nazwy którą wskazałeś. Pojawią się też informacje o statusie domeny :

- Domeną jest zarejestrowaną w OVH
- Domeną jest możliwa
- Domeną, którą można przenieść do OVH za zgodą jej właściciela

Na etapie pierwszym możesz dodać kolejne domeny do swojego zamówienia. Następnie kliknij na Dalej.

Etap 2. Wybór oferty dla domeny


Na tym etapie możesz wybrać opcje dla domeny:

  • Złotą - w cenie domeny (podstawowa obsługa domeny w Panelu)
  • Diamnetową - 1,29PLN netto/m-c (ochrona przed cybersquattingiem i typosquattingiem dla zastrzeżonych znaków i marek)
  • Platynową - 3,29PLN netto/m-c (ochrona przed cybersquattingiem i typosquattingiem dla zastrzeżonych znaków i marek oraz korespondencja pocztą tradycyjną).

Jeżeli nie posiadasz zarejestrowanego znaku towarowego lub marki wybierz opcję Złotą.

Etap 3. Wybór oferty hostingowej


Możesz wybrać ofertę hostingową lub zamówić samą domenę.
W drugim przypadku należy wybrać serwer, który chcesz zamówić a następnie kliknąć Wybierz.

Wyświetli się zamowienie na wybrane usługi.

Okres ważności usługi:

  • Dla domeny z rozszerzeniem .com, .org, .net masz możliwość rejestracji domeny na 10 lat.
  • Dla serwerów wirtualnych okres ważności wynosi 12 miesięcy z możliwością przedłużenia (dla 20GP -36 mieisięcy)

Następnie przejdz do kolejnego etapu, klikając na Dalej

Etap 4. Weryfikacja konta klienta

Weryfikacja jest wykonywana poprzez sms. Należy podać imię, nazwisko oraz nr telefonu komórkowego.
Otrzymasz wiadomość sms z kodem, który nalezy wpisać na stronie.

Na tym etapie musisz podać informacje o sobie. Możesz to zrobić na 2 sposoby.
- Jeśli masz już NIC handle (Identyfikator Klienta), wystarczy wybrać Istniejący kontakt i wpisac nichandle oraz przypisane do niego hasło
- Jeżeli masz NIC handle, ale nie masz hasła, lub też zapomniałeś, jaki jest Twój Identyfikator, skorzystaj ze wskazówek zawartych w OdzyskanieHaslaNic .
- Jeśli nie masz jeszcze Identyfikatora Klienta, wybierz Nowy kontakt i wypełnij formularz.

Po dokonaniu identyfikacji, możesz przejść do następnego etapu klikając na EDalej.

Etap 5.Rejestracja właściciela, kontaktów, zmiana serwerów dns


Na tym etapie zostaniesz poproszony o wskazanie danych właściciela, jeżeli nie są one jednakowe z danymi Twojego NIC handle. Następnie wpisz Identyfikator odpowiadające wszystkim trzem kontaktom Twojej domeny. Domyślnie każdy z tych kontaktów to Twój NIC handle. Na zakończenie podaj swoje serwery DNS lub zostaw nasze dns15.ovh.net i ns15.ovh.net

Kliknij na Dalszy etap zamówienia.

Etap 6. Płatności


Po złożeniu zamówienia, otrzymasz email z numerem zamówienia i wskazówkami dotyczącymi płatności.


  • Ważne
- Złożenie zamówienia nie oznacza aktywacji usługi. W rzeczywistości dopiero po otrzymaniu płatności usługa zostaje aktywowana.
- Uważnie sprawdź, czy adres email przypisany do Twojego NIC-a jest aktualny. Jeżeli nie, zmień swoje dane w panelu administracyjnym.

- Jeśli zapomniałeś hasła do Managera i nie możesz zaktualizować adresu email, skorzystaj z procedury zmiany adresu email. Aby otrzymać formularz, skontaktuj się z BOK.