Szukaj


drukuj pdf Polish
Zmiana informacji dla administratora Pleska

Ten przewodnik dotyczy osób, które posiadają serwer Plesk.

Wraz z zainstalowaniem serwera dedykowanego dysponujesz tylko jednym kontem użytkownika Plesk: kontem administratora.
Możesz zmienić hasło wcześniej zdefiniowane a także informacje dotyczące administartora.

Jak zmienić hasło dla administratora?

Po połączeniu się do Pleska (http://nsXXXXX.ovh.net:8443 zastępując "nsXXXXX" przez nazwę swojej maszyny a następnie wpisując "admin" oraz przypisane do niego hasło) kliknij na 'Serwery' w kolumnie po lewej stronie.
Kliknij na ikonkę 'Zmień hasło', która znajduje się w kategorii 'Informacja administratora', na dole strony.



Wprowadź aktualne hasło w pole 'Stare hasło' a anstępnie podaj wybrane przez Ciebie nowe hasło w polu 'Nowe hasło' i potwierdź je w polu 'Potwierdź hasło'.
Zatwierdź klikając na OK.

Jak zmienić dane administratora?

Dobrze jest sprecyzować poprawny adres email dla administratora: wiadomości o błędach w interfejsie będą na niego wysyłane.
Możesz również wybrać otrzymywanie listu z informacjami od wydawcy Pleska aby być uprzedzanym o ważnych aktualizacjach i nowych funkcjach w Plesku.

Aby zaktualizować te informacje zaloguj się do Pleska ((http://nsXXXXX.ovh.net:8443 zastępując "nsXXXXX" przez nazwę swojej maszyny a następnie wpisując "admin" oraz przypisane do niego hasło) i kliknij na 'Serwery' w kolumnie po lewej stronie.
Następnie kliknij na ikonkę 'Edytuj', która znajduje się w kategorii 'Informacja administratora', na dole strony.



Pola zaznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe. Możesz również zaznaczyć pole aby zapisać się do newsletttera Pleska.
Potwierdź klikając na OK.